Zákaznická linka
800 366 663
Volejte v pracovní dny
od 8 do 18 hodin
Čeština
Vyhledat
náplň / tiskárnu
Při nákupu nad 5.000 Kč
dárky zdarma!
Při nákupu nad 5.000 Kč od nás obdržíte jeden z těchto dárků dle svého výběru.
Originální náplně nad 5000 Kč
Čaj
Čaj
Čaj Teekanne GOLD 40 g
Káva
Káva
Mletá káva Tchibo family 100 g
Kompatibilní náplně nad 5000 Kč
Káva
Káva
Instantní káva Nescafé Classic Crema 200 g
Bílé víno
Bílé víno
Habánské sklepy Sauvignon
Červené víno
Červené víno
Habánské sklepy Frankovka
Při nákupu nad 10.000 Kč od nás obdržíte jeden z těchto dárků dle svého výběru.
Kompatibilní náplně nad 10000 Kč
OMV poukázka
OMV poukázka
Poukázka na pohonné hmoty v hodnotě 500Kč
Musím se pro vytvoření objednávky registrovat?
Nemusíte. Objednání na našem e-shopu je samozřejmě možné i bez předchozí registrace. Registrovaným zákazníkům však nabízíme řadu výhod, jako například nastavení výhodnějších cen, možnost úhrady s odloženou splatností a řadu dalších benefitů. Přihlášený uživatel má navíc přehled o svých předchozích objednávkách. 
Jaký způsob dopravy a platby mohu zvolit?
V naší nabídce naleznete hned několik způsobů dopravy a platby. Kromě České pošty zasíláme objednávky rovněž prostřednictvím přepravní společnosti PPL. Zboží můžete zaplatit dobírkou při převzetí zásilky, rychlou online platbou přes PAYU nebo bankovním převodem. Zvolit můžete i osobní odběr přímo na naší pražské či plzeňské prodejně. V obou těchto prodejnách je možné platit kartou.
Nabízíte dodání objednávky také na Slovensko?
Ano, objednávku s doručením na Slovensko je možné vytvořit na adrese www.miroluk.sk.
Přeprava objednávky je následně realizována prostřednictvím společnosti DHL.
Mohu si u Vás objednané zboží vyzvednout osobně?
Samozřejmě. Při objednání lze zvolit vyzvednutí na jedné z našich dvou kamenných prodejen. Jakmile bude Vámi požadované zboží připraveno k odběru, budeme Vás ihned telefonicky kontaktovat.
 
Naše provozovny, ve kterých je možný osobní odběr:
 
Prodejna Plzeň
Klatovská třída 403/16, Plzeň, 30100 
(Po - Pá: 8:00 - 18:00, So: 8:00 – 12:00)
 
Prodejna Praha
Jindřicha Plachty 28, Praha 5, 150 00
(Po - Pá: 9:00 - 12:00 a 12:30 - 17:00)
 

Je daňový doklad součástí zásilky?

Ano. Faktura je vždy přiložena uvnitř odesílané zásilky. Pokud však chcete zaslat doklad i v elektronické podobě, stačí nás kontaktovat a rádi Vám jej zašleme na váš e-mail.
Obdržím potvrzení o vytvoření a stavu mé objednávky?
Potvrzení o přijetí objednávky do našeho systému obdržíte na uvedenou e-mailovou adresu ihned po jejím vytvoření. Dále jste pak informováni v okamžiku expedování, odeslání a jakékoliv další změny stavu Vaší objednávky.
Vztahuje se na kompatibilní náplně záruční doba?
Samozřejmě. Na veškeré kompatibilní náplně do tiskárny se vztahuje klasická dvouletá záruka, a proto je lze v případě jakýchkoliv komplikací zaslat zpět k reklamačnímu procesu.
Jaký je postup v případě doručení poškozeného zboží vlivem přepravy?
Takovýmto situacím se snažíme maximálním možným způsobem předcházet. I přes to, že zásilky jsou vždy řádně a kvalitně zabaleny, výjimečně k podobnému případu může dojít. Pokud již při převzetí zásilky zpozorujete jakékoliv porušení či poškození ochranného obalu, na místě na tento fakt upozorněte přepravce. Nechte informaci o poškození zapsat do předávacího protokolu a ihned překontrolujte obsah zásilky. Pokud je zboží uvnitř balíku evidentně poškozené, sepište s přepravní společností dokumenty o poškození zboží pro následnou reklamaci.
Jak postupovat v případě reklamace?
Takové případy jsou posuzovány individuálně, avšak vždy v co nejkratší možné době. Jelikož je nezbytné posoudit, zda se jedná o závadu na straně tiskárny nebo náplně, vždy nás nejprve kontaktujte. Následně Vám bude navržen vhodný postup k Vaší maximální spokojenosti.
Kdy bude moje reklamace vyřízena?
Svých zákazníků si velmi vážíme, a proto všechny reklamace řešíme vždy obratem (zpravidla 2-3 dny od obdržení reklamovaného zboží), abychom Vám ušetřili čas i starosti. V případě jakéhokoliv zdržení s vyřízením reklamace Vás budeme neprodleně o této skutečnosti informovat.
Potřebuji poradit s výběrem správné náplně. Kam se mohu obrátit?
Nejjednodušší způsob, jak zjistit správný typ náplně, je využití vyhledávače na našem e-shopu. Pokud se Vám vyhledání spotřebního materiálu pro Vaši tiskárnu nedaří, kontaktujte naši bezplatnou infolinku s číslem 800 366 663, nebo využijte online podpory na našich stránkách, či e-mailu info@miroluk.cz.
Mohu od Vás mít dopravu zdarma?
Ano. Při nákupu nad 2 500 Kč bude Vaše objednávka zaslána prostřednictvím České pošty bez dopravného. Dále nabízíme našim zákazníkům několikrát ročně akci s dopravou zdarma na objednávky v jakékoliv hodnotě. Informace o této akci rozesíláme prostřednictvím e-mailu.
Do kdy musím objednat, abych měl zboží do druhého dne?
Pokud objednáte během pracovního dne do 17 hodin zboží, které je dostupné skladem, budeme zásilku expedovat ihned. Doručována bude přepravní společností následující pracovní den.
Když udělám chybu v odeslané objednávce, mohu ji ještě opravit?
Samozřejmě. V případě nutnosti úpravy již vytvořené objednávky nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle 800 366 663. Pokud objednávka ještě nebude vyexpedována a odeslána, rádi Vašim požadavkům vyhovíme.
O renomovaném dodavateli kompatibilních náplní Miroluk
Máme přes 100 000 spokojených zákazníků
Na trhu působíme 9 let a jsme uznávanou značkou
Zakládáme si na osobním přístupu a každému zákazníkovi se ochotně věnuje tým profesionálů.
Kazety vytisknou stejně kvalitně stejný počet stran jako originální tonery. To potvrzuje i certifikát STMC.
99% produktů máme ve svých skladech
Výrobce je držitelem certifikátu ISO 9001 (Quality Management System) a ISO 14001 (Enviromental Management System).